Bij MHMD streven we naar de hoogst mogelijke kwaliteit van dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze zorg of onze service. We nemen klachten serieus en willen graag de kans krijgen om problemen op te lossen en onze dienstverlening te verbeteren. Daarom hebben we een klachtenregeling opgesteld.
1.Doel van de klachtenregeling
Deze klachtenregeling heeft als doel:
2.Indienen van een klacht
U kunt een klacht indienen over elke aangelegenheid met betrekking tot onze zorg of service. Dit kan bijvoorbeeld gaan over behandeling, communicatie, privacy, of ontevredenheid over onze medewerkers. U kunt uw klacht op de volgende manieren indienen:
Per e-mail naar
info@mhmd.nl.
Telefonisch via 085-2129615
3.Behandeling van klachten
Zodra wij uw klacht ontvangen, zullen we deze zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen vier weken behandelen. We zullen uw klacht vertrouwelijk behandelen en alleen delen met de betrokken medewerkers die nodig zijn voor de afhandeling. U ontvangt een schriftelijke ontvangstbevestiging van uw klacht en zullen we ons best doen om de klacht naar tevredenheid op te lossen.
4.Klachtenregistratie en -evaluatie
We registreren alle klachten en evalueren deze periodiek om structurele verbeteringen in onze dienstverlening door te voeren. Uw feedback is voor ons waardevol en draagt bij aan het verhogen van de kwaliteit van onze zorg.
5.Contactgegevens
Voor vragen over deze klachtenregeling of voor het indienen van een klacht kunt u contact per e-mail via info@mhmd.nl.
Mocht u er met ons niet uitkomen bieden wij u ook de mogelijkheid om zich te richten tot de geschillencommissie. MHMD is aangesloten bij erisietsmisgegaan.nl met het registratienummer CIBG/EGi 27349.2
Wij hopen dat klachten tot een minimum beperkt blijven, maar mochten ze toch ontstaan, dan zullen we er alles aan doen om deze naar tevredenheid op te lossen en onze dienstverlening te verbeteren. Uw feedback is voor ons van groot belang
Bij MHMD streven we naar de hoogst mogelijke kwaliteit van dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze zorg of onze service. We nemen klachten serieus en willen graag de kans krijgen om problemen op te lossen en onze dienstverlening te verbeteren. Daarom hebben we een klachtenregeling opgesteld.
Wij hopen dat klachten tot een minimum beperkt blijven, maar mochten ze toch ontstaan, dan zullen we er alles aan doen om deze naar tevredenheid op te lossen en onze dienstverlening te verbeteren. Uw feedback is voor ons van groot belang